Hanna Olofsson

5-3

Kategori: Allmänt


Linas bild!
Matchen som jag spelade tidigare idag vann vi med 5-3 mot Pite. Men det var ju bara en träningsmatch. På onsdag då börjar serien på riktigt! Hemma match mot samma lag, Pite. Då ska vi spela som idag och lite till. Sen eftter matchen kom jag hem, hoppade på moppen och körde lite. Kände att jag vuílle träna lite mer innan uppkörningen som jag hoppas att jag får göra snart. Duschen efter det, sen har jag bara chillat, sett filmer och nu ska jag nog kanske gå och se slutet på mästarens mästare och kl 9 big brother live!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Halsa alla nu i Sverıge, jag har det bara bra! har brant mıg asmkt pa ryggen sa har typ ınte kunnat sola..haha! men hoppas nı har det bra och jag saknar er jattemycket bara sa nı vet! puss&kram <3

    2012-05-16 | 14:57:03

Kommentera inlägget här: