Hanna Olofsson

Sista dagarna av lovet

Kategori: Allmänt


Lördag: gjorde inget speciellt under dagen. Låg ute hemma och sola. Vid 4 började jag att rulla mot fårön där det skulle bjudas på festligheter. Jag, Ante, Sofia, Natalie och Viktor grillade middag och bara mös på. Senare började folk dyka upp. En riktigt lyckat avslut på lovet!

Söndag: bakiskäk på vischan med Sofia. Senare vid 7 kom Natalie och Sofia till mig. Vi bestämde oss för att köpa lite pizza och sitta på sandön. Ångesten inför skolan fanns då definitivt! 

Måndag: första skoldagen, var endast där i ca 40 min sen fick vi sluta. Hängde hemma tills jag, Ebba och Natalie for på nodo. Fick äntligen träffa Ebba som varit borta i Dubai! Sen for vi ut och körde lite. Sov hos Ebba, vi såg en film innan vi slöt ögonen! Eftersom vi var lediga idag så slapp vi ställa alarm.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: