Hanna Olofsson

hosta..

Kategori: Allmänt

jag har faktiskt en webbcam som jag köpte för nån vecka sen, fast jag har aldrig hittat ett program som fungerar! Men nu kommer det nog bli mer nyare bilder. Fast inte bra kvalla som ni ser, kosta bara 99 kr ;)
Jo, plasten bakom mig på bilden. Det är för att vi har tagit bort det stora fönstret och vi har inte hunnit sätta igen.

Idag har jag faktiskt inte varit inne i huset! Jag for till Lina och var där till kring typ 4 för då slutade johan o morsan. Men efter de så har jag it gjort ett skit, nyss innan jag tog hostmedicin så hade jag hostanfall jättelänge, kunde knappt andas :/
Just nu smsar jag och lyssnar på musik, fb fungerar inte.. blir lite irriterad!
Jag är gode trött så ska nog börja dra mig mot sängen. Fast slår vad om att jag kommer smsa ett tag till. Peace and love! (y)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: