Hanna Olofsson

Channing Tatum

Kategori: Allmänt

Började med att se "Step up", bilden. Sen såg jag "She´s the man", det var riktigt mysigt. Jag var sugen på gamla filmer men som är ändå grymt bra.
Varför min rubrik är "Channing Tatum" är för att han är med i båda filmerna.
Min dag har inte bestått av mycket, for inte på träningen. Jag mår lite illa, mådde sämre tidigare idag. Det kändes inte bra att missa träningen, det är snart Steg 4 och vi måste träna.
Men jag hoppas att det inte gör nå!
Jag har precis målat mina naglar, röda och fina till nyår ska de va! Imorn blir det att ta det lugnt så jag mår toppen på lördag. Har inte bestämt mig vad jag ska ha på mig, jag vet att jag ska ha mina höga svarta jeans sen blir det kanske det jag hade på jul, vi får se.
Nu ska jag kanske sätta på ett vampire diaries avsnitt och sen sova.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: