Hanna Olofsson

shoes

Kategori: Allmänt

Mitt inköp idag, dock så har jag inte sånna snören men annars är det samma. Riktigt snygg om jag får säga själv.
499:- men det var rea så fick dom för 399:-
Nöjd- helt klart!
Jag kom hem kring 6 efter en riktigt mysig dag på stan med Natalie och Renée. Jag och pappa gjorde middag, sen vilade jag ett tag. For på träningen, grymt jobbig men grymt rolig. Det var bara fys alltså, förutom i slutet då vi passa lite. Men nu jävlar ska vi "biffa" upp oss till Steg 4!
Har precis satt in oljan i håret efter att ha duschat. Lyssnar på musik och bara tar det lugnt, ska nog kanske ta ett glas julmust och sätta på vampire diaries.
P.s: min olja är från orofluido, grymt bra. Jag tycker att det blir snyggare självlockar. Ett tips om ni söker!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: