Hanna Olofsson

josse?

Kategori: Allmänt

Förhoppningsvis kommer Josse hit ikväll, det kommer bli skit kul. Det var ett tag sen jag var med henne! :D
Kan ju förklara vrf jag inte har bloggat nå i helgen:
Fredag:
Var i blåsmark med efs och deras ungdomsgård, såg film, var ute, körde typ körragömma med ficklampa. Sov där.
Lördag:
Vaknade med typ ingen luft i madrassen, har en förklaring dock. Åt frukost med alla, packade ihop sakerna. Planerade kvällen. For hem, duschade och var hundvakt åt vilda Wimsa. Tills klockan blev typ 7 då for jag till Lina, där var Renée. Senare kring 8 kom Hannes och Ante, vi såg skräckis, gick ut och gick. Jag for hem jätte tidigt för att brodern var trött.. -.-
Söndag:
Chilldag, gjorde inte ett enda knop!
Måndag (idag):
Städat rummet, *stolt*
Och nu väntar jag på svar av josse ifall hon kmr :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: