Hanna Olofsson

gårdagen

Kategori: Allmänt

Igår var det tjejkvällen i vår stad Piteå. Jag och Lina for direkt från skolan till stan, vi åt på subland. Sen gick vi bara omkring, vi träffade ante och anders så vi gick med dom och sen kom tom också. Vi gjorde inte så mycket, jag köpte ett linne och biljetter till SDOL. Jag tar kort på det sen och visar. Jag for hem tidigare från skolan idag för vi ska och gravsätta min älskade morfar!♥
Sen ikväll så ska jag, Lina och Renée på SDOL. Det kommer nog bli kul, det hoppas jag. Det är bra artister iår, så vi är där hela kvällen. Jo, om ni vill komma.
Om ni köper förköp på carlings så kostar det 120 kr, ni kan nog kanske köpa ikväll innan kl 18.00 då stänger affären. Om ni inte orkar köpa förköp så kostar det 150 kr vid ingången. På black box acusticum, tid 21.00-01.00. Åk 8 och uppåt. Kom!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: