Hanna Olofsson

loooooov

Kategori: Allmänt

Glad tjej som fick lov idag! Avslutningen gick bra, Natalie, Sofia och Jenni sjöng as bra och tyckte att kompet (Lina, jag o Renée) ändå gjorde det bra. Vi hade två "konserter", det gick mycket bättre på andra. Efter avslutningen fick vi betygen och jag är grymt nöjd över dom! Jag var hemma i kanske en halvtimme och sedan åkte jag och bror min in till stan och hämtade upp syrran. Åt på café piteå, köpte klart alla julklappar. Mysigt, mysigt. Senare kommer vi att klä julgranen (jag vet vad ni tänker, oj varför så sent. Julafton är bara om tre dagar, men Johan och pappa jobbar borta hela veckan och vi vill klä den tillsammans. Så det blir bara tre dagar innan julafton). Sedan vet jag inte vad jag ska göra, kanske bara chilla hemma. Fast det kändes lite tråkigt..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: