Hanna Olofsson

musik café

Kategori: Allmänt


Jag kom hem för ett tag sen, jag och Lina for till blåsmark på musik café, de hade massa roliga "sketcher" (stavning????) sen då det var klart snackade vi lite med Hannes och Tom sen for vi hem igen. Det blev helt klart en lyckad lördag, elr ja förutom de med skotrarna.. Haha!
Om ni orkar läsa allt det här så är ni riktigt duktiga!
Ja, idag har det varit en händelserik dag. När jag vaknade så åt jag lite och sedan for jag och pappa upp till stugan för att hämta våran andra skoter. Min bror och hans två andra kompisar var redan där. Och tydligen så hade en av hans kompisar kört in i ett träd, elr skoter for i ett träd. Men vi kom dit, började skotta och så behövde vi hjälp av min bror att vrida skotern inne i "garaget", sen då han skulle flytta sin skoter så fastna han. Pappa fasta också och Johans kompis. Ja, de fixade sig och jag och pappa började köra hem, kom ut på träsket. Sen kom jag inte längre, för farsan skulle fara och hälsa på några och så visste inte jag att det var flövatten där och jag tog mig inte ur. Vi stod där länge innan vi ringde efter min broder. Men han hade tydligen också kört fast, i en bäck! Så vi lämna skotern på träsket och for till stugan, var där i typ 1 timme, sen for de och fick lös våran andra skoter. Vi tänkte att den kommer att köra fast på nästan alla träsk, för att det orkade verkligen inte att jobba! Så sen så for jag och farsan hem.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: