Hanna Olofsson

04.15

Kategori: Allmänt

Den tiden ska jag upp imorgon.. kl 5 går bussen från Sjulnäs till Kiruna. Känner taggen. Vi ska då spela 3 matcher imorn, sedan tar vi bussen hem igen. Fast jag kommer att ta med mig min dator så jag har vampire diaries hela säsong 2! Så ikväll ska jag gå och lägga mig j*vlat direkt efter gladiatorerna, elr innan de har slutat. För är grymt trött nu alltså, men jag får inte somna förs än jag verkligen ska sova.
Iallafall så har syrran varit här hela dagen samt Wimsa, Anton också fast han lånade Johans skoter och for ut. Sen då han kom tillbaka så for vi en sväng, årets första skotertur och så blev min nya hjälm invigd.
Vi har precis ätit middag, just nu ser dom vampire diaries säsong 3. Så jag försöker dra ut på tiden tills de är klart. Vill inte börja se 3an än..
Nu ska jag göra nå, vet inte vad...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: