Hanna Olofsson

2011- mitt år

Kategori: Allmänt

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jodå!
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag tror inte att jag hade något

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, men jag får snart två tremänningar

4. Dog någon som stod dig nära?

5. Vilka länder besökte du?
Sverige, Finland.. inget mer tror jag.
6. Är det något du saknar år 2010 som du ville ha år 2011?
ingen aning
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
många stunder men vet inte exakt när
8. Vad var din största framgång 2011?
har vågat vara mig själv!
9. Största misstaget?

jadu...
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jajemän, går inte ett år utan att jag skadar mig, en påminnelse:

Skrapade ju upp hela benet på Öland
11. Bästa köpet?
Schampoo
12. Vad spenderade du mest pengar på?
godis & kläder kanske..
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
jodu!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
MANGE!!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare. tror jag.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Varit ute mer och umgås med kompisar
17. Vad önskar du att du gjort mindre
ätit godis..
18. Hur tillbringade du julen?
var här hemma med släkten..
19. Blev du kär i år?
Nope
21. Favoritprogram på TV?
Awkward, VAMPIRE DIARIES!!!
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej

23. Bästa boken du läste i år?
I det tysta
24. Största musikaliska upptäckten?
One direction
25. Något du önskade dig och fick?
Skoterhjälm

26. Något du önskade dig men inte fick?
Jag önskade mig inte så mycket
27. Årets bästa film?
Hm, kanske harry potter del 2?
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Var på begravning.. elr det kanske var 2010.. haha bra koll man har!
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Jo
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Jo, min egna!
31. Vad fick dig att må bra?
Mina vänner som är de bästa som finns!
32. Vem saknade du?
Många..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: