Hanna Olofsson

elevensval

Kategori: Allmänt

Det blev att jag valde idrott, ett bra val! Vi hade boll lekar den här gången, riktigt kul! Nästa gång är det snörugby och massa andra utesaker med snö.
Det känns som att vi snart kommer få vårat första prov elr ja, uppsats. Iallafall på SOn, vi ser en film om Martin Luther, fattar inte så jättemycket. Men vi kommer få en läxa att göra en uppsats om hans liv, mycket från filmen. Så jag kommer nog se den hemma också.
När jag kom hem så bad pappa mig att baka något för att hans kollegor från jobbet ska komma hit (han är sjuk, har varit de nu i över en månad), så jag kollade om vi hade allt hemma för att göra en kladdkaka. Det hade vi så ikväll blir det att fika lite, mums!
Funderar om jag ska sätta på ett vampire diaries avsnitt.. juste måste göra dag saken.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: