Hanna Olofsson

Fixad och klar!

Kategori: Allmänt

Jag är klar för att fara till Lina och sedan tar vi moppebilen till hortlax och ska gå på ungdomsgudstjänst. Där kommer vi att möta Renée, hon har kommit med i våran konfa grupp! :D
Måste börja samla på mig några, men har redan fyra. Hoppas att jag hinner till tio stycken tills i sommar.
Jag tycker det är lite passande, har kors örhängen på mig. Har haft det hela dagen men nu kom jag ju på att det passar in till ikväll. Efter de så vet jag inte vad jag ska göra, jag tror att jag har match imorn. Så ifall de blir nå så är de väl att vara med Lina.
Nu väntar jag på att Johan ska säga att vi ska fara, jag taggar grymt mycket till att åka moppebil! Hihi, men det kommer att gå as bra! Nu ska jag höra med brosan om han är klar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: