Hanna Olofsson

trött

Kategori: Allmänt

Igår när jag skulle slå på vampire diaries så märkte jag att jag hade fått en ny bakgrund, riktigt söta är dom väl?
Somsagt så var jag i Kiruna hela dagen igår, vaknade 04.15 och somnade typ ett sen då vi kom hem. Plus att ha spelat handboll hela dagen. Så idag är jag grymt trött. Jag sov på hålet i oasen idag, men blev väckt några ggr för att folk har kollat om jag sov.. men sen så lyckades jag somna om. Men vaknade av att jag kände mig iakttagen.. undra varför. Jens och Arvid stod lutandes över mig. Jag sket bara i dom, sen så tog dom mina skor och slog ihop dom (lät grymt högt) över mitt huvud. Sen kom ju massa sjuor också, och väckte mig. Fick inte så jättemycket sömn.
Somnade iallafall då jag kom hem också. Just nu gör jag inte speciellt mycket, ska nog slå på vampire diaries!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: