Hanna Olofsson

i´m alive

Kategori: Allmänt

Yes, jag lever. Jag har haft en helt underbar vecka i Göteborg, ångrar verkligen inte att jag följde med. Även fast jag inte spela så var det sjukt kul! Jag kom hem igår morse, jag var så himla trött efter tågresan. Sen kom Larry och Jenny & mina söta tremänningar. Sex månader gamla, så himla söta!
Idag har jag hjälpt pappa med att skotta grus och kört med paddan (en grej som gör så att gruset packas ihop) på gruset. Nu på kvällen så har jag haft främmande av några personer som jag har saknat så mycket då jag var borta. Så härligt att få träffa dom igen. Vi gjorde inte så mycke, spela kubb, såg film, lyssna på musik och bara chilla. Men nu hade jag tänkt gå och lägga mig i min egna säng, fast först så måste jag bädda om den. 
Go´natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: