Hanna Olofsson

grym

Kategori: Allmänt

Hittills har lång helgen varit grym! Har varit med ett gäng härliga personer, och ikväll kommer de hit igen. Det kommer bli roligt.
Igår så gjorde jag uppkörningen och jag klarade det, så nu är det bara att plugga moppe så mycket som de bara går!! Sen efter det köpte jag en macka från subland och gick till syrran, åt där. Fixade mig och sedan gick jag till LF, där var redan alla som jag skulle se med.
Vi såg p-97 spela mot pite och jag tror att de vann med 3-0, men är it säker. Sen så for vi till sjulnäs och var där, Lina fick testa köra Idag epa. Sen for vi till mig och såg en skräckis. De for hem kring 2. Lina sov över här, vi sov nog bort hela dagen kändes det som. Iallafall den soliga delen av den! Hjälpte mamma & pappa med att kasta ved, elr det var bara jag som kastade. Men nu ska jag börja fixa mig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: