Hanna Olofsson

hemma

Kategori: Allmänt

Idag har jag varit hemma, inte det roligaste men jag mår såå mycket bättre nu alltså! Jag har läst på i moppeboken, har som mål att försöka läsa halva idag. Och så läser jag halva imorn. Jag har sett american pie, sett film på tv. Både justin biebers never say never och trassel, och så njöt jag av en marabou schweizer nöt. Jag måste bara säga att man blir helt kär i han när man ser filmen, har är så sjukt snygg! Och sen när man ser hur han har haft de, när han gråter för att han måste ställa in en konsert.. man dör ju bara!!
Sen har jag pluggat lite mer moppe. Jag måste även plugga kemi, skulle ju ha de provet idag. Men jag fick ju feber. Nu ska jag nog se på lite tv och kanske vila ett tag, känner mig inte fullt pigg.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: