Hanna Olofsson

konfa och dop

Kategori: Allmänt

Igår:
Ja, min födelsedag. Ante, Hannes, Tom, Lina, Renée och Lina kom hit. Killarna kom först och då var dom så gulliga! Dom sjöng för mig, blev nästan lite tårögd. Haha nä men det var riktigt gulligt av dom. Sen så såg vi lillabloggen typ halva kvällen. Vi bestämde sen att vi skulle fara och spela fotboll, så vi gjorde det. Kom hem med inte så torra skor. Efter det chillade vi bara. De for hem kring två. Natalie sov över, vi somnade väl king halv tre, tre någon gång.
Idag:
Alarmet ringde halv nio, vi klev upp käkade frukost och sedan for vi till storstrand. Där vi hade träff idag, hela dagen. Men sen där kring halv ett for jag på dop. Mina söta tremänningars dop, de var så söta i deras klänningar måste jag säga! Vi är lunch där och fikade lite till typ kl tre. Sen så for jag tillbaka till konfan och var där till tio. Snacka om att mina skor har bytit färg, från vita till gråbruna. Riktigt vackert!

Nu:
Se bigbrother!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: