Hanna Olofsson

match

Kategori: Allmänt

Nu är det väl bara att börja tagga till match! Vi möter Pajala, har aldrig spelat mot dom förut så det blir spännande. Ikväll vet jag inte om några kmr hit. Men jag ska också vara hundvakt åt Camilla och Anton. De kommer med Wimsa ikväll och så sover hon här.
Jo, min bror är ju utomlands. Medans han är där så har jag hans rum, här uppe i huset. "Lägenheten" som vi kallar den. Känns skönt, sov grymt bra inatt alltså!
Kan berätta lite kort om igår:
Towa, Isabelle och Jonte kidnappade Sofia från stan. Medans var vi andra och fixade på sandön. Vi överraskade Sofia, spelade rugby i sanden. Sen for vi till Isac och grillade där, hoppade lite studdsmatta. Pratade om allt möjligt.
Nu ska jag gå ner och fixa något att äta innan samlingen, vilket är om 45 min. Matchen är i Lillpite på brovalla kl 17.00.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: