Hanna Olofsson

Min helg

Kategori: Allmänt

Fredag: jag slutade fyra, for hem och böt om, körde moppe in till stan, åt middag hos Camilla och Anton, for sen och såg kalsbergteatern och hela andra akten spöregna det men vi stod ut. Efter de for jag till Renée där brudarna var, det blev vattenkrig mellan mig, Renée & Lina och Renées syster, bror och systers kille
Lördag: vaknade tidigt, klippte gräset hos mormor och sen körde jag in till stan och mötte upp Lina och Ante. Sen for vi och Linas föräldrar ut med båten och såg watercross hela dagen. Jag kom hem kring halv åtta, åt middag och sen for jag till Viktoria, sen mötte vi upp Moa och Rebecka, vi spela volleyboll och badminton.
Idag: vakna, gick ut sola, sen fråga Jens om jag ville följa ut med båten. Så jag tog med mig Viktoria och så for jag, Viktoria, Jens och Elias ut på en liten båttur, gick väl bra i början. Det sluta med att Elias låg där framme på båten och jag, Viktoria och Jens satt framme vid ratten typ, det var sjukt mycke vatten där bak så Elias var tvungen att ligga där hela vägen tillbak, men det var en rolig dag!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: