Hanna Olofsson

bilder från veckan

Kategori: Allmänt

I fredags for vi tjejer och spelade volleyboll i öjebyn med Anton, Jesper, Tobbe, Arvid. Satt på bryggan nedanför storstrand och bara mös med alla mygg. Har sjukt många myggbett.. 
I lördags for jag till stan en snabbis och köpte grejer till mobilen, efter de for jag till pcm och där var Ida, Towa och Sofia. Sen på kvällen kom brudarna till mig och vi hade bara en mys kväll. Efter de for hem satt jag på en film, var uppe lite för länge kanske. 
Idag for jag och kolla på matchen som mitt lag spelade och det blev vinst med 8-3 mot BAIK, grymt bra brudar! Sen for jag och Sofia till heden och såg lite fotboll. Sen bestämde vi oss för att fara in till stan och äta middag och det blev pizza, så sjukt gott det var! Ska bara chilla och se på film ikväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: