Hanna Olofsson

I'm back bitches

Kategori: Allmänt

Ett antal bilder från helgen! Fredag så sluta jag kring 1 så då gick jag, natalie, Renée och Ida på stan. Med mig hem fick jag ett par skor och ny mascara. Gick till natta där vi åt från sunes. Sen drog vi till öjebyn dit Renée och Ida också kom och lira fotboll med med massa. Sen vidare in till stan och körde runt och hade sjukt kul!
Lördag for jag och Sofia och såg fotboll på lf med daffa, David och Robban. Sen handla vi mat till middagen, for till vitsand. Lyssna på musik, sola, spela fotboll, kubb, grillade. På kvällen for jag till Lina och där var Lina, ante, ida, malin, David, Aron, Renée och Emil. Riktigt rolig kväll.
Idag har jag spelat match i Kalix, resultatet behöver vi inte prata om. Sitter just nu på bussen hem. 
Bara två skoldagar i veckan, så otroligt skönt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: