Hanna Olofsson

Onsdag och torsdag

Kategori: Allmänt

Jobbade kväll i onsdags, efter det drog jag direkt till S.T.a.R och tränade. For hem, tryckte i mig lite mat och sedan vid tjugo över nio så rullade jag mot degeränget till Natalie. Vid tio var jag hos henne, hon bjöd på det på den sista bilden. Asgott, verkligen! Vi gick ner till hennes rum och pratade resten av kvällen, vi somnade rätt sent. Men det var bara för mig att kliva upp vid nio för att dra på jobbet. Kl 14 då jag sluta gick jag till S.T.a.R igen och tränade. Syrran hämtade mig och så for vi till deras nya hus, hela kvällen har vi flyttat in deras grejer. Lyfta tunga grejer, ställa in i skåp, ännu mer lyfta. Men nu bor de i hus, riktigt fint är det! Blir nog att fara dit och hjälpa henne imorgon, blir nog att börja dra sig mot sängen nu..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: