Hanna Olofsson

Liten sammanfattning

Kategori: Allmänt

I onsdags for vi i klassen till öjebyn för att spela paintball, såå sjukt kul!! 
Torsdag slutade vi vid 11, jag gick på stan ett tag med sofia. Började jobba kl två. Behövde dock bara jobba till klockan fyra för att jordgubbarna tog slut. Så jag hann till balen! Var sjukt glad över det! 
Igår var det Sveriges nationaldag och jag jobbade mellan 10-14, sålde över 15 backar med jordgubbar. På kvällen hade vi middagsfrämmande, pulled pork. Vi spela lite kubb, bara mös på i sommarkvällen. Efter det for jag till blåsmark, hann inte vara där så länge innan vi drog in till stan. Vi spela volleyboll, vi splittrades och jag for till munksund ett tag och sen var det att fara hem. Önska att ja hade kunnat stannat längre.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: