Hanna Olofsson

Måndags

Kategori: Allmänt


När jag kom hem så packade jag väskan och så for jag och Malin till star. Duschade, for till Ica och köpte sallad, köpte även den sista detaljen till halloween~ en pistol! 
Efter star så kom jag hem, sen tog jag en prommis med Sofia. Senare på kvällen blev jag upphämtad av Jacke och så for vi till blåsmark till Hannes. Där hängde vi ett tag, sen var gänget samlat och då gick vi till skolan och spelade innebandy hela kvällen lång! Vid tolv gav vi upp och satte oss i bastun, satt inte där så värst länge. Då vi var klara där så gick vi tillbaka till Hannes, efter några om och men så bestämde vi film och det blev Tarzan! Men det var bara jag, jacke och David som klarade oss genom hela filmen. Resten for hem. Men direkt efter filmen for vi hem, jag var hemma strax innan tre. 
Idag vaknade jag med halsont och ont i bihålorna, sov också ca 5 h inatt. Så jag har bara tagit det lugnt, sovit ikapp timmarna. Tror inte det blir att göra något ikväll.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: