Hanna Olofsson

Tisdag

Kategori: Allmänt


Vaknade vid 6 imorse och mådde inte speciellt bra men kände att ja var tvungen att åka iväg på skolan iaf. Engelskan på morgonen tyckte jag gick lite segt men det funkade. På peddan så körde vi heta stolen, trodde det skulle bli pinsammare än vad det blev men det var riktigt kul! 
Efter lunch så fick vi komma på vår egna verksamhet, jag, Johan och Olli gjorde ett spa och vi vann "världens bästa", lite stolt!
Sista lektionen hade vi på step in och det var Andre och Arvid som höll i den, gick superbra. 
När jag kom hem och klev in i vardagsrummet så får jag en stor chock! Där i fåtöljen satt min storebror, som har varit borta i över 1 månad. Så vi pratade om vad han hade gjort och så vidare. Resten av kvällen har jag försökt att plugga men huvudvärken gör det väldigt jobbigt..






Kommentarer


Kommentera inlägget här: