Hanna Olofsson

Helgen

Kategori: Allmänt


Fredag så for jag och Sofia och såg innebandy, Tobbe anslöt även och såg med oss. Så vi surrade på med honom. Efter matchen så köpte vi oss gotta och for till mig, vi var så trötta så ingen orkade se klart filmen.
Lördag så vaknade jag och fixande mig, körde till Malin. Sen drog vi vidare på stan. Vi pratade ikapp om allt, fikade, jag shoppade upp alla mina pengar. Vid fyra rullade vi hem igen. Jag stod för middagen, så direkt då jag kom hem började jag med den. Vid sju körde jag till bergsviken, hängde ett tag på EFS. 
Sen for vi vidare till David, där lekte vi mörkergurragömma, gick ut och gick, Jacke och Gustav var lite dumma i huvet och klättrade upp för nå torn, till slut fick vi ned dom.
Jag kom hem vid tre inatt, la mig direkt. Vaknade vid halv 11, klädde på mig, åt och drog till samlingen. Matchen gick inte bra. 
Nyduschad nu, ska plugga matte resten av kvällen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: