Hanna Olofsson

Tisdag & onsdag

Kategori: Allmänt



Tisdag: tidig första lektion vilket var dubbelpass engelska, dagen rullade på bra. Vi fick skippa sista lektionen och så var vi på något i samlingssalen vilket gjorde att vi fick sluta redan vid 1. Sedan gick jag från backa till backen, frös ihjäl, hängde där i nån timme och sedan var det bara att gå in igen för teorilektion! 1,5 timme senare gick jag till Ebba och blev bjuden på middag där innan vi for till star på crossfit.
Onsdag: ännu tidigare morgon, började 7 imorse. Dagen gick väl ändå bra, slutade vid halv 2. Då jag kom hem så vilade jag lite, då jag vakna gjorde jag middag. Sedan var det bara att fara iväg på träning, kom hem vid 10. Har duschat, ätit och just nu sitter jag i soffan och ser vänner. Ska nog börja dra mig mot sängen snart, jobbar dock kväll imorgon så har ingen stress att vakna imorgon. Vilket är otroligt skönt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: