Hanna Olofsson

Helgen

Kategori: Allmänt



I lördags blev det riktigt stressigt för mig. Vi for ut på en längre skotertur men vädret var inte med oss, storm och snö. Men tillslut kom vi fram men då var kåtan låst, fick tillslut nyckel. Började med maten direkt, blev senare än planerat så vi tog den snabbare vägen hem! Men då ska självklart skotrarna krångla. Det slutade med att Johan kom med bilen och så for jag och mamma med han. Sen körde mamma hem mig, jag duschade snabbt. Packade min väska och drog till Natalie där jag fixade mig inför Renées och Beatrices födelsedagsfest! Riktigt trevlig kväll, blev dock rätt tidig, jag och Natalie var hemma hos mig vid tjugo i 1.
Söndagen pluggade jag lite, sen vid fyra rullade vi in till stan för att se innebandy. Och satfläsk vad spännande det var! Wibax blev tillslut segare med 12-10. Sofia kom på kvällen och fick prata ikapp med henne, otroligt bra avslut på detta lov!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: